2012. április 12., csütörtök

Korall színű fodros

 Elkészültem Viki kardigánjával (vagy blézerével?). Vastagabb pamut anyagból varrtam, blézer szabásminta alapján, de sokkal passzentosabbra. Az összes varrásvonalat színéről letűztem. 
3 db gombbal záródik. 
A gombok majdnem egyidősek Vikivel. Egy régi sötétkék kosztümömön voltak ezek a darabok (én varrtam)és eszembe jutott -miközben öltögettem fel őket -, hogy '98-ban, anyuék házassági évfordulós vacsoráján az volt rajtam:)))) Viki '97-ben született:)))
A fazonos gallér helyett most két-két sor fodor díszíti a nyakkivágást. Még az ujját fel kell hajtanom, ha hazaérkezik a tulajdonos:)

6 megjegyzés:

Nóra írta...

Ez a gallérmegoldás nagyon jó!

Adél írta...

Nagyon-nagyon tetszik!!!

Marcsi írta...

Annyira szép a színe és nagyon klassz ez a fodros díszítés.Biztos a gazdája is nagyon elégedett.
A fodor szegése tisztázó géppel készült?

Eri ka írta...

Nagyon találó!!! ötletes ezzel a fodorral és nagyon szép színe van neki!!
És a gombok is öröklődnek!! És van története is.

Bea írta...

Köszönöm lányok!:)
EZ a fodros megoldás nekem is tetszik, mégsem olyan komoly, mint egy blézer, viszont nem is sportos, mint egy cipzáros felső.

Marcsi, igen, a szegés tisztázóval készült, sűrű és keskeny beállítással.

Bea mamcsi írta...

Ez nagyon jó! Egyszerű vonalvezetés, és egy kis fodor! A színe is tetszik!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails