2012. május 31., csütörtök

Átalakítás I. fejezet

Ebből az anyagból 2009-ben varrtam magamnak egy felsőt.
Mostanra már hordhatatlanul bő lett, ezért az előbb erős felindultságomban átszabtam:)

Mivel az anyagmennyiség eléggé korlátolt volt, ezért egy egyszerű fazont választottam hozzá. Kicsit meg is kellett rövidíteni, hogy tényleg jól álljon.
Így most jó!
Mivel fehér cérna volt befűzve a lock-ba, ezért ezt a pólómat is beszűkítettem, így most ez is hordható lett.
Átalakításból is jön még folytatás. (csak ne olyan nehezen szánnám rá magam......)

2 megjegyzés:

Nóra írta...

De jók! Én is utálom, de utána mindig rájövök, hogy viszonylag kis időráfordítással olyan jó, hogy van néhány új cucc, nem?

Bea írta...

Köszi!
Sok olyan ruhám lett, amit sajnálnék kiszanálni, mert az anyaga tetszik és még jó a minősége is. Szép lassan majd átalakulnak:)
Néhányat már szét is szedtem...
tényleg nem nagy idő.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails