2012. május 3., csütörtök

Elfelejtettem....

 Már legalább 1 hete fotóztam ezeket a ruhákat, de a számítógép és az internet nem szerette egymást a múlt héten, így el is felejtettem, hogy megmutassam ezeket a darabokat.
Smaragdzöld szatén top, nagyon egyszerű kivitel, semmi extra. 
 Az alját egy gumi húzza szorosabbra.
Virágmintás pamutszaténból varrtam ezt a sima fazonú szoknyát.
Hátul hasítékkal és cipzárral készült.
 Ezt a fazonú ruhát már tavaly nyáron kétszer is megvarrtam, most mintás selyemből készült el.
Nagyon tetszik még mindig.
Persze egyik sem az enyém lett......

2 megjegyzés:

Nóra írta...

Nagyon jó a szoknya és úgy általában a színek is, de ez a ruha a végén!?! Imádom a színét, az anyagát és a fazonját is.

Adél írta...

Nekem a szoknya a kedvencem,annyira az én stílusom.Miért is nem az enyém?:(

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails