2013. január 27., vasárnap

Férjuramnak

Magamnak kerestem a burdákban egy dzseki fazont, nem igazán találtam, viszont ráakadtam erre a férfi pulcsira.
Nem sokkal előtte említette a férjem, hogy a sok autózáshoz milyen jó lenne neki egy bélelt pulcsi is, de a bolti változatok nem tetszettek neki.

Ezért készült ez a vastag cipzáros felső.
A külső réteg szabadidő pamut, az eleje-háta és kapucni bélése polár, míg az ujját steppelt bélésanyaggal készítettem,így nem tapad felvételkor.


Miután sikerült közel azonos színben vásárolni hozzá cipzárt és ramfli anyagot, a varrás már gyerekjáték volt.

A varrásvonalakat dísztűzéssel emeltem ki, sötétbarna cérnával.

Az ujja praktikus raglán ujj.
A minta eredetije a 2009/12-es burdában található.
A hétvégi nagyon hidegben tesztelte, jól megfelelt minősítést kaptam:)))))

3 megjegyzés:

Eri ka írta...

Igazi pasis fazon és szín! Autóvezetéshez pont ilyenek kellenek.

Bea írta...

Legközelebb biztosan a kiegészítőkhöz (ramfli, cipzár stb.) választunk alapszínt, ha pink, hát pink:)))
A fazon tényleg jó és kényelmes viselet lett. Köszi.

Ilona Lévainé írta...

Nagyon szuper, és jól áll a férjeden! Nagyon ügyes vagy!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails