2013. január 9., szerda

Képekkel

Ez a csíkos felső még meleg, az előbb fejeztem be. Az alapja a félvállas nyári pólóm, ehhez szabtam két ujja-darabot, a nyaka zártabb, mint a nyáriaké valamint a bal oldalát gumival kissé beráncoltam .
Felvéve sokkal jobban mutat, így kicsit esetlen... 

A nyakláncot külön a figyelmetekbe ajánlom:)))) egy drága kedves barátnőmtől kaptam:)))

Az anyagról: jó minőségű pamutdzsörzé, de ami a legjobb benne, hogy nem horror áron vettem....egy ismerősömtől hallottam az ausztriai Bruck-ban (többek közt) található üzletről, ahol olcsón kaphatóak anyagok, kiegészítők stb. Egyik hétvégén megnéztük....az anyagok mennyisége óriási, gombok szintén, szalagok stb. persze sok van ami nagyon gagyi, de kis időráfordítással kincseket találhatunk. Találtam is:))) Ezeknek az anyagoknak métere 2-3 euro között mozog....és az úriember, aki vágja, hát nem épp a kicentizős fajta, minden anyag kb. 30-50 cm-vel több volt, mint amit kértem.

Ez az anyag is onnan jött haza, pamutdzsörzé, a szabásmintája egy 2012-es - talán őszi- burdában van.

Ez ugyanolyan fazonú, mint az előző rózsaszínes felső és szintén pamutdzsörzé.

Teknősnyakú garbó, pamut és igen ez is  onnan van:)

Ez a fekete pamut felsőrész Vikinek készült karácsony előtt, egy piros nadrághoz. (azt elfelejtettem most lefényképezni, talán majd egyszer együtt)

Ez egy régi burda minta alapján készült, fekete vastagabb pamutból és az én felsőm anyagának maradékából Vikinek. Az ezüstös anyagból még mindig van egy kevés:)

Ezt a zöld pamutot is kint vettem, ez a pulcsi is Vikié lett, az érdekessége a nyakmegoldás. Rávasalható strasszokkal dekoráltam.

Ennek a felsőnek az eredetijét egy üzletben  láttuk Vikivel, volt otthon maradék fekete csipkém és fehér pamutom, pillanatok alatt elkészíthető. Ez is Vikié lett.


4 megjegyzés:

Betti írta...

Én így inkább kéknek látom, de legyen zöld :-) Szóval ez tetszik legjobban, de bármelyiket elfogadnám.

Nóra írta...

Na, ezt már szeretem. Ez a ruhadömping bemutató olyan Varrókuckós. :-D
Kedvencem a csipkés és a mintás dzsörzék, a csíkos, a lilás és a teknősnyakúnak is izgalmas mintája van.

Eri ka írta...

Nagyon belendültél!:)
Fekete-szürke párosítással készült felső nagyon tetszik, na de a többit is elfogadnám :))

Bea írta...

Betti, köszi. Élőben inkább zöld, de mindegy is:)

Nóra:))köszi.

Erika:))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails