2013. január 11., péntek

Vikinek


Még a klagenfurti IKEA-ban vettük ezt az ágynemű huzatot Vikinek. Mivel a párna és paplan huzata sem szabványos (legalábbis nem a mi ágyneműnkhöz), ezért a párnahuzatot kispárnásítottam, a paplan szélességéből is elvettem 10 cm-t és nagy nehezen kaptam egy színben aránylag passzoló pamutvásznat nagypárna huzatnak.
Végre kész lett!

Nagyon szép, legalábbis nekünk tetszik:)

Íme a piros jacquard mintás nadrág a nemrég mutatott fekete pamut felsőhöz.

Teljesen farmer szabással készült, hátsó zsebekkel, varrások letűzésével. (egész napos iskolai használat után fotózva )

A maradék csíkos pamutból szintén Vikinek készült ez a felső. Egy készen vásárolt pulcsi volt az alapminta, nagyon egyszerű fazon.
Az eleje-háta nyakkivágása teljesen egyenes, azt beszegtem és csak az ujja bevarrásakor illesztettem egymásra a két részt, csónakkivágás:)

Ez az anyag elfogyott. De azért még akad itthon pár méternyi feldolgozandó.....

3 megjegyzés:

Eri ka írta...

Az ágynemű huzat nekem is tetszik, nagyon jó az összeállítás.

A nadrág tökéletes, fiatalos, üde, elegáns, sportos. Mikor milyen kell. :)

A vékony lányoknak jól a keresztbe csíkos felsők is. :))

Nóra írta...

Hű, nagyon jó lett az ágynemű! A piros naci is szuper!

Bea írta...

Köszönöm:)
Mint utólag kiderült, kényelmes is az ágynemű:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails