2013. február 8., péntek

Bővülő ruhatár


A legújabb burdából készítettem ezt a felsőt magamnak. Egyszerű, csinos fazon. Ez a februári burda nagyon sok jó fazont tartalmaz. Igaz, elkészítettem egy másik felsőt is, (a piros pöttyöset) hát....ha valaki nem akar kövérebbnek látszani akkor ne varrja meg! Nem csak, hogy nekem nem állt jól, gondoltam oké, ráigazítom Vikire, neki is tetszett ez a fazon....szörnyű volt rajta is.... sajnálom, mert a képen tényleg tetszetős.
Na, de a lényeg az, hogy ez a ráncolt ujjú jó lett.

Ezt a pulcsi is nekem készült, egy régebbi burdából. Romanitdzsöré az anyaga, az ujja 3/4-es hosszúságú.

Sikerült nagyjából megfelelő színű cipzárt találni hozzá....

Akár övvel, kitűzővel is feldobhatjuk.

Az ujja bőségét levarrt hajtásokkal szűkítettem "kézközelbe".

Ez pedig a szülinapi ruhám. Legalábbis én kineveztem annak.:) Burda modell szintén, az anyaga ugyanaz, mint a pulcsi anyaga. Kitűzővel vagy anélkül is csini.

Vízesés nyakmegoldás

Ráncolt derékmegoldás.
Inspiráció innen: http://pinterest.com/pin/175358979212746212/

6 megjegyzés:

Nóra írta...

Szuper a ruhád! A cipzáras is nagyon! Csak az én figyelmemet kerülte el, hogy akkor most melyik szabminta nem jó?

Bea írta...

Köszi Nóra!
A februári számban a piros alapon fehér pöttyös felső szabásmintája....tényleg félreérthetően írtam:), borzasztóan sok az anyag az elejében és ezért,hogy finoman fogalmazzak: kismamás......

Eri ka írta...

Erre a fazonra gondoltál:
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=420366764708739&set=a.105867606158658.13125.105471982864887&type=1&theater?

Kár érte, hogy nem jó a szabásmintája. :( Viszont szerintem a modellen is csalóka a fazon, nem hiába van begyűrve a nadrágba.

A lila ruha nagyon jó. Olyan szép a színe és tetszik a fazonja is.

Bea írta...

Igen Erika, arra gondoltam....és tényleg, kicsit betűrve volt a legjobb....sajnos:)
Ha tetszik az anyag (lila) tudok belőle venni...1500 métere és vastagabb romantidzsörzé:)

Kathy írta...

Nagyon csinosakat keszitettel! Mst mehetek vissza nezelodni! :))

Csak neztem en, hogy mar ezer eve nem lattam Toled semmit. Hat kiderult, hogy valami uton modon, eltuntel a kedvenc blogjaimbol. Csak meg ne kerdezd hogy tortent, mert fogalmam nincs. :)

Bea írta...

Kathy, drága! Az a lényeg, hogy visszatértél!:)))) Jó nézelődést!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails