2013. április 14., vasárnap

Anna

Pici lány, picurka ruhák....
Nem mondom, kihívás volt ezeket elkészíteni, főképp, hogy előtte egy molett méretű női ruhát állítottam össze. :)
Olyan aprócska, de nagyon élveztem varrni.
Egy régebbi burdában találtam a mintát, az anyag puha, vékony pamutvászon. 
Blúzocska, kisnadrág és kalap is készült belőle (sőt, még legalább egy ruhára való van).
Ujja helyett fodor
Hátul gombokkal záródik majd, most nem találtam ilyen aprócska, lapos gombot.
Buggyos nadrág a pelenka elrejtéséhez.
És egyben:)))

5 megjegyzés:

Eri ka írta...

De édes kis ruha. Nagyon szép a mintája is.

merrejartunk írta...

könnyeket csaltál a szemembe....

Bea írta...

Erika, köszi:),nekem is rögtön megtetszett, ahogy megláttam:)

Edit, nem akartam:)))), ugye milyen édes?!:)

Nóra írta...

Olyan édi!

Bea írta...

Nóra, köszi:))))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails