2013. április 13., szombat

Blézer

2008/04-es burda szabásmintája alapján készült el a blézerem. 
Emlékszem, mikor először a kezembe vettem ezt a számot, a blézer már akkor is tetszett. Végül is elkészült, jobb későn, mint soha :)
Az anyag kb. 3 éve az egyik dobozban várta a sorsát.
Nem volt egyszerű vele dolgozni, csúszott-mászott, de a végeredmény miatt megérte.
7 db kapoccsal záródik, szerencsére kaptam feketét és nagyobb méretet is.
Bélésnek színjátszó halványszürkét választottam, amin világos rózsaszín szöveg található. Ezért lett a dekorként bevarrt ferdepánt is rózsaszín. Még akasztót is készítettem hozzá, nem mintha egy ilyen blézert bármikor is így tárolnék...
Egyszínű nadrággal, szoknyával és egy egyszerű toppal alkalmas ballagási viselet lehet.

5 megjegyzés:

Nóra írta...

Hű, nagyon hatásos anyag! Selyem? Kicsit bársonyos is a fénye.
Nagyon szép a bélés is, szeretem az ilyeneket. :-)
Ahogy halad előre rohamléptekkel az időjárás, lehet, hogy mégis inkább a hosszú, nyári ruhádban mész a ballagásra. ;-)

Betti írta...

Húúú, meseszép!

Bea írta...

Nóra, selyem igen, jó kis szálazós anyag, eszembe is jutott a "tiszta munka" bejegyzésed:)))
Igaz, lehet, hogy tényleg a hosszú ruha marad....

Betti, köszi!:)

Eri ka írta...

Aztamindenit de jó kis kabát.
Nagyon szép ez az anyag. A varrásért én sem irigyellek, viszont hordani egy ilyen kabátot az valami gyönyörűség.
Szuper lett!!

Bea írta...

Köszi Erika! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails