2013. április 5., péntek

Brokát nadrág

Szükségem volt egy (több) nadrágra. Tegnap jutott eszembe, hogy kellene egy fekete, nem szövet nadrágot varrni magamnak. Ezt az anyagot találtam az üzletben, elasztikus vászon, beavattam, utána ecetes öblítést is kapott, mert olyan levet engedett, hogy majd elájultam...).
Szabásmintát egy régebbi burdából vettem ki, míg az anyag száradt. Ma a ruha befejezése után nekiálltam elkészíteni és sikerült is befejeznem.
A nadrág derékpántját belülről krémszínű ferdepánttal dekoráltam.
A külső szárakba arany színű fémcipzár került, szimplán dekorációként.
Zsebeket is varrtam rá, előre és hátra is.
Az anyag nem ennyire fényes, de a minta csak vakuval látszott igazán.Talán a legelső képen látható fényesség az igazi.

3 megjegyzés:

Eri ka írta...

Nekem is tetszenek az ilyen anyagokból készült nadrágok. :))

Szuper lett. És milyen jól tetted, hogy fémcipzárral feldobtad még egy kicsit.

Betti írta...

Hogy még a nadrág derekát is dekorálod! Ez aztán az elkötelezettség! :-)

Bea írta...

Köszi Erika. Most nagyon sok mintával és színben kapható nálunk ez a jacquard típusú anyag. A fémcipzár telitalálat volt, a párom rögtön megdícsérte az új nadrágomat, azt mondta, a cipzár segített, mert eddig ilyen nem volt :)))

Betti, köszi. Apró részlet, de mégis feldobja a munkát. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails