2013. április 5., péntek

Nyár

A 2013/02-es burdában rögtön megfogott ez a hosszú nyári ruha. 
Tudtam, hogy ez kell nekem! 
A hozzávalók mennyisége kissé elrettentő (több, mint 3 méter....), főleg az itthoni, jó minőségű rugalmas anyagok árát tekintve. De...mivel van az a titkos helyem - már említettem egyszer - ahol sokkal kedvezőbb áron jutok anyagokhoz, kaptam az alkalmon és ott szereztem be a kellő mennyiséget. 
Igaz, hogy még közel sincs nyár, de már hetek óta hevert itthon az anyag,(mondjuk nem értem miért zavart, van ami már évek óta hever itthon :)))) tegnap muszáj volt belevágnom. És ma kész is lett. 
A rajzos segítség nagyon jó, az eleje csavaráshoz, az a legbonyolultabb része a ruhának. A fazon tökéletes, hátul megkötővel szabályozható a bősége. Szóval klassz lett, szeretni fogom, már most látszik :)
A háta "V" kivágású, kicsit talán lehetne mélyebb is, esetleg majd a következő....mert arra gondoltam, hogy sima feketében is milyen elegáns lenne a romantikus nyári estéken :)
Szóval nyári ruhám már van. 
De hogy mit veszek fel én a ballagásra...hát ...találtam itthon anyagokat :)


5 megjegyzés:

Eri ka írta...

Milyen előrelátó vagy. :)) De így is kell lennie.

Nagyon jó lett, tetszik az anyagja is. De gondolom azért nem ment rá a 3 m anyag? :))

Betti írta...

Első ránézésre nem gondolnám, hogy ilyen anyagzabáló ez a fazon. De nagyon nőies!
Szuper jó lehet felvéve is!

Nóra írta...

Nagyon jó lett! Ebben nem lehet a ballagásra menni? A fotón nagyon elegáns. Főleg, ha addigra kánikula lesz, ami simán előfordulhat manapság.

Bea írta...

Erika, köszi. Majdnem ráment...de így nem olyan vészes.

Betti, tényleg csinos fazon, felvéve is.

Nóra, lehet, ha kánikula lesz, akkor felvehetem ezt is :)

Ducikaducila írta...

Tetszik! És bevált a kánikulában? :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails