2013. április 9., kedd

Off

Mindig is irigyeltem azokat, akik szenvedélyesen futnak, kocognak. Mindig ráfogtam a derékfájásomra, hogy én nem tudok futni.
Aztán a sok mínusz kiló után nem fáj a derekam, szinte sohasem.
Be kellett vallanom magamnak, hogy nem a derékfájás volt a probléma, hanem a kilók...meg a kifogások :)
Találtam a neten kezdő futók edzőtervét, kinyomtattam. Már csak a jó időt kellett kivárni. 
Ma reggel a nap ragyogott, még a szél sem fújt, beöltöztem, futócipőt húztam és a közeli parkban elkezdetem.
Szóval első nap kipipálva!


3 megjegyzés:

Eri ka írta...

Nagyon ügyes vagy!!! Kitartást Neked!
Kifogásokat nagyon könnyen találunk, és mikor nagy nehezen rászedjük magunkat akkor meg olyan büszkék vagyunk magunkra, hogy ezt is megtudjuk csinálni. :)

Nóra írta...

Azta, de irigyellek! És ez az a terv, amikor először felváltva kell a gyaloglással csinálni? Hogy ment?
Nekem is megvan, de még csak nézegetem, gratulálok, hogy elkezdted!

Bea írta...

Nóra, :)
Igen, a felváltva gyaloglás-futás.
http://edzesonline.hu/edzesterv/5/elso_5_kilometerem
Egyenlőre jó megy, holnap megyek ismét:), remélem nekem is "bejön", mint a hozzászólók többségének :)
Próbáld ki:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails