2013. április 17., szerda

Sárgaság


Ezt a sárga blézert magamnak készítettem. Nagyon klassz anyagot találtam hozzá, jacquard vászon, az alapja kissé fényes és elég jó a tartása. 
Hosszított fazonban gondolkoztam, ehhez találtam is egy klassz szabásmintát a burda 2010/04.-es számában.
A vállrész külön figyelmet igényel:)
Ezen a fotón látszik legjobban a minta és az anyag milyensége.
Eredetileg nem akartam kibélelni, mert tavaszi-nyári viseletnek szánom, de próba  közben tapadt a pólómhoz és egy kicsit "bökött" is az anyag, gondolom a fényes szálnak köszönhetően, ezért inkább a bélés mellett döntöttem. 
Szerencsére volt itthon ez az egyszerű fehér (krémszín?) bélés, ami anyagában mintás:)
Azt hiszem egy jól kihasználható darabot sikerült varrnom.
(és valószínűleg a bogaraknak is tetszeni fog.......)

6 megjegyzés:

Betti írta...

Húú, de termelékeny vagy! Nagyon szép lett ez is. A bogarak meg... remélhetőleg csak a feketék mennek, az meg jól mutat a sárgával. :-)

Adél írta...

Na,most már megesz a sárga irigység,hogy én nem tudok ilyet varrni!Mindkét blézer nagyon tetszik.

Bea írta...

Betti, igazad van:) a fekete passzol a sárgához:)))

Adél:))),köszi.

Marcsi írta...

Igazán különleges darab! Nagyon csinos!

Bea írta...

Köszönöm Marcsi! :)

merrejartunk írta...

tetszik! szuper szövetet találtál. úgy látom blézerprofi vagy! meg más is, persze. csak úgy kisujjadból pattintasz lassan egy blézert.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails