2013. április 4., csütörtök

Viki új ruhája

Dani ballagására készülünk. 
Viki újságlapozgatás közben akadt rá erre a ruhára.
Feladta a leckét, gondoltam, hogy sohasem fogok hasonló színű anyagot találni....láss csodát, már másnap ráakadtam, mikor bementem egy -általam kevésbé látogatott - méteráru boltba :)
Vastagabb pamutból készült, egyszerű fazon, csak a nyakkivágás miatt szerkesztettem át az alap ruhamintát.
A hátába is került a fekete anyagból.
Az eredeti modell alján nincs fekete szegély, de így szerintem jobban keretbe foglalja a türkiz anyagot.
Van hozzá fekete blézere és persze a téli kabát alatt is jól fog kinézni a ruha....de azért bizakodóak vagyunk, ami az időjárást illeti :)

6 megjegyzés:

Manka írta...

Eszméletlen jó lett a ruha, biztos csini lesz benne az a leányzó!
Egyébként az eredeti fotón pont a ruha aljánál van egy árnyék, és kicsi méretben pont olyan, mint a te verziód, a fekete csíkkal. Első ránézésre azt hittem, hogy az eredetin is van :)

Eri ka írta...

Egyszerűen tökéletes. Nagyon jól sikerült!! Csini lesz benne az biztos!!

Monaline írta...

Nagyon csinos lett! A barátnői biztosan irigykedni fognak, hogy egy híresség ruhájának a pontos másolatát hordja a leányzó! :D

Bea írta...

Manka, köszönöm! Mikor rávarrtam, akkor láttam én is, hogy az eredetin van egy árnyék :)

Erika, köszi:)))

Monaline, ezért is szereti,hogy én varrok neki :)Köszi.

merrejartunk írta...

Isten óvja a férfiakat :)...érkezik egy bombázó ebben a ruhában :)
Nagyon jól nyomjátok, csak úgy potyognak az új ruhák!

Bea írta...

Edit, köszi :) Kisütött a nap egy picit és jött a munkakedv :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails