2013. május 30., csütörtök

Vikinek és két kismanónak

Ezt az aprókockás-nyomott virágmintás puplint már egy ideje megvettük Vikinek, mellalattmegkötős blúznak, de csak ma készültem el vele.
Az alap minta egy régi Easy Burda modellje alapján készült, egyszerű, gyors fazon.
Külön szabott vállrésszel készült.
Hátul is megtalálható a szembehajtás a kellő bőség miatt.
Na és persze a lényeg, megkötve. 
Hogy tényleg kényelmes legyen, keresztben szabtam az anyagból, mert eredetileg nem elasztikus a puplin.
Egy miniség Annának :) Horgoláskezdeményem....nem igazán tudok horgolni, de ez a fazon annyira megtetszett a neten , hogy muszáj volt kipróbálni  :))
Kis virágrátéttel készült.
Egy újabb kis sapka, egy ismerősünk kisfiának készült. Egy nagyon-nagyon régi gyerekburdából van a szabásminta.
A belseje fehér vékony puplinmaradékból van.
Hátul tépőzárral szabályozható.

3 megjegyzés:

Eri ka írta...

Nagyon jó a felhozatal!!! :)


Szépek a színek és jók a fazonok! És szerintem a sapka is szuper lett.

Nóra írta...

Hihi, nekem is van ilyen blúzom (mármint fazon)! :-) Klassz az anyaga nagyon!

Bea írta...

Erika, köszi:)

Nóra, ezt a fazont már 2-3 éve is megvarrtam neki, csak hát kinőtte. De nagyon klassz fazon szerintem.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails