2013. június 10., hétfő

Kánikula

Kánikulában nem igazán szeretem a testre simuló fazonú pólókat. Régen nagyon szerettem a muszlin tunikáimat (kék és barna ) egy toppal. Kellemesen szellős, de mégis csinos, elegánsabb viselet volt. De mivel már nagyon nagyok rám, szétszedni viszont egy muszlint...a hátam közepére sem kívántam, anyunak adtam mindkettőt.
Ma pedig megvarrtam magamnak ezt a felsőt. Vékony, hűvös hatású selyem anyag, még top sem kell alá, nem látszik át. 
Két téglalap, egyik oldala összevarrva a karkivágásig, a másik oldalába derékmagasságban két gomblyukat készítettem, fölötte egy kicsit összevarrtam (a színéről), hogy ne legyen nagy a "belátás", beszegtem a nyakkivágást, karkivágást, a lifegős ujjrészt és az alját...és kész is.
(még egy övet is varrtam a felülről levágott darabkából, de természetesen sima keskeny övvel is hordható lesz).
Nekem tetszik:))

9 megjegyzés:

Nóra írta...

Állati jó!

Bea írta...

Köszi! :) És milyen gyors és egyszerű!!

Ducikaducila írta...

Nekem is tetszik!!!!! Nagyon szép! Kint vetted az anyagot?

Bea írta...

Köszi:), az anyagot itthon vettem, ma délelőtt. Eurotextil méteráru...

Ducikaducila írta...

:-) Akkor ez bizakodásra ad nekem okot, hisz egyszer majd csak elérhetővé válik számomra egy eurotextil... :-)

Bea írta...

Remélem úgy lesz Cila! :)

merrejartunk írta...

Tetszik :)

Eri ka írta...

Nagyon jóóóó! Az anyag mintája erre a fazonra van kitalálva. :)

Bea írta...

Edit, köszi. Ha itthon leszel, kaphatsz te is valami ilyesmit:))

Erika, :)))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails