2013. június 13., csütörtök

Virágom, virágom

Mikor megláttam az anyagot, rögtön megtetszett...nem vettem meg. Aztán elutaztam egy hétre, néha eszembe jutott, csak bízhattam benne, hogy marad még nekem. Hétfőn bementem, még mindig tetszett, egy blézerre való mennyiséget már nem hagytam ott.
Kellemes tapintású, vékony, elasztikus pamutvászon. Az alap szép hófehér, a virágok csak úgy világítanak rajta :)
2011/02/126-os burda modell alapján készült.
Kibéleltem, talán kevésbé gyűrődik így. Fehér, magában mintás selyembélés került bele.
Ugyan most beköszöntött a kánikula, de azért még biztosan lesznek olyan napok, amikor hordhatom :)

4 megjegyzés:

Borga írta...

De gyönyörű!

Nóra írta...

Jól tetted, hogy visszamentél érte, megérte!

Eri ka írta...

Nagyon tetszik!! Nekem a pipacsok jutnak eszembe róla. Lehet, h azért mert most nem nagyon láttam virágozni.
Ez az anyag Rád várt szerintem. :))

Bea írta...

Köszi szépen mindenkinek!!! :)))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails