2013. július 25., csütörtök

Kékség

Burda modell, 2011/05/103.
Ez az anyag nagyon megfogott, mikor megláttam. Vettem belőle, de elég sokáig csak rakosgattam, nem találtam a megfelelő szabásmintát hozzá.
Nem akartam "megvágni" sok helyen, hogy a minta megmaradjon. 
de tudtam, hogy a fazon nem a legideálisabb számomra, ezért tovább kerestem .
Aztán végül erre a fazonra találtam rá, egyszerű vonalak, kényelmes, laza viselet.
Az ujján van egy kis hasíték, még azon gondolkozom, hogy valamiféle lánccal összefogatom lazán....,de ez még képlékeny.

6 megjegyzés:

Adél írta...

Bea,nagyon szép ez a blúz! Milyen anyagból készült?Még lenne egy kérdésem ,hol veszed a mintás béléseket?

Bea írta...

Szia, köszi! Az anyaga nem elasztikus szatén. A mintás béléseket általában Ausztriában veszem, itthon is lehet kapni, csak kint kb. fele árban van....

Adél írta...

És ott hol?:)Mondanál egy pontos címet?Én a Komolkanál szoktam vásárolni a Mariahilferen.

Eri ka írta...

Nagyon szép a mintája. Szerintem az első fazon is jól mutatott volna belőle.
A lánc jó ötlet, biztos menne hozzá. :)

Bea írta...

Adél, Bruck, Textil Müller. Címet most nem tudok mondani, de a neten megtalálod őket.

Erika, köszi! Jól mutatott volna belőle, csak nem nekem....A lánc szerintem meglesz!

Adél írta...

Köszönöm szépen!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails