2013. július 8., hétfő

Nyár

Magamnak varrtam ezt a vékony pamutvászon overállt és egy hozzá illő felsőt, amit nem is neveznék varrásnak :), csak a válla és az oldala került a gép alá, a többi részét el sem szegtem. 
Az overáll mintája egy tavalyi burdában volt, persze módosítottam. Nagyon bőre sikeredett, be kellett szűkítenem és gumicérnáznom a hátát, hogy kicsit testhez simulóbb legyen, a nadrág szárát is szűkebbre vettem, valamint az aljába gumi került.
Két zseb is van a nadrágrészen, az oldalvarrásba illesztve. Igazán lezser, kánikulai darab lett.
Már jó pár hete kiszabtam és összeállítottam, de annyit kellett rajta igazítani, hogy csak ma tudtam befejezni.

A következő darab, amit ma varrtam, egy ajándékba kapott anyagból készült :) (köszönöm, itt is!!!)
Mivel az anyag nagyon jó esésű, erre a fazonra esett a választásom. Van már ilyenem, szeretem is, gyorsan el is készül, kellemes viselet. 
Kicsit közelebbről a nyakmegoldás:
És most megyek vissza varrni!

2 megjegyzés:

Eri ka írta...

De jó az overall!! Szép anyagot választottál ismét.
A csipke felső is szuper lett ám!!
A blúz anyagára rá sem ismerek. Sokkal jobb ez a fazon az anyag mintájához.

Bea írta...

Köszi Erikám! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails