2013. július 15., hétfő

Próbaüzem

Hétvégén két új családtag érkezett hozzánk: egy új tisztázó (a régi szegény nagyon haldoklik....) és egy fedőző :)))))) Ezek a jelek nem adják vissza a boldogságomat, ugye tudjátok?! 
Gyorsan össze is állítottam ezt a kismamaruhát a sógornőm barátnőjének. 
Egy meglévő darab után kellett elkészítenem. 
Segítségemre volt a burda "nemszétnyílósátkötős" felsője.
Az anyag nagyon jó minőségű pamutdzsörzé. 
Az alját természetesen a fedőzővel hajtottam fel :), míg a megkötőházhoz a fedőző gép láncöltését teszteltem. Szuper!
Ezt a kétrétegű pólót magamnak készítettem. A színben tökéletesen passzoló pamutdzsörzé és csipke kombinációjából egy lezser felsőrész kerekedett.
Az ujja szélét nagyon keskeny és sűrű lock öltéssel szegtem el.
Már csak egy fehér nadrág hiányzik hozzá. :)

5 megjegyzés:

Mamis írta...

Gratulálok az új családtagokhoz:)!!!

Bea írta...

Köszönöm Mamis! :)

Adél írta...

Én is gratulálok! Elárulnád a típusát ,ha már ilyen jónak ígérkezik?:)

Bea írta...

A fedőző Janome márkájú. Köszi:)))

Eri ka írta...

Csodálatos a rózsaszín felső. Nagyon tetszik!!

Örömteli munkát kívánok Neked az új családtaggal! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails