2013. augusztus 2., péntek

Életképek





5 megjegyzés:

Eri ka írta...

Tetszik az új design!! :)
És ez a csendélet, gyönyörű!
Különleges díszed van, a próbababás akasztó!! Ilyet még nem láttam. :))

Bea írta...

Köszi! Kicsit letisztultabbra vágytam:), hűvös elegancia :)))
A próbababás akasztót már legalább 3 éve vettem a Baumax-ban. Teljesen véletlenül találtam, de nagyon tetszik!

Ducikaducila írta...

Köszönöm!!!! Hű, sok jó kis helyen is! Nagyon tetszik! Már értem, hogy miért vannak a gépek szinte egymás mellett... hisz folyamatosan hol ehhez, hol ahhoz kell átgurulni. Nagyon szépek a gépeid, a sarkod, a babás akasztód! Így képzeltelek el, tisztán, letisztult vonalakkal, igen, a hűvös elegancia, ahogy te írtad! :-)

Nóra írta...

wow, a gépek és az akasztó is wow!

Bea írta...

:)))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails