2013. augusztus 24., szombat

Félig kész

Már régóta érett egy festés a hálószobánkban (és a varrókuckómban). Egyszerre az egész lakást nem akartam, festőt hívni egyesével a szobákhoz szintén nem akartam....nekiálltam tegnap délután....
Választottam egy tapétát, az ágy mögötti rész kiemeléséhez, amihez halványszürke árnyalatú festéket vettem (Dulux-Kristály folyam :)
Az apó hibákat kigletteltem, lecsiszoltam, a széleket kimaszkoltam, majd két rétegben lefestettem. Mivel délután álltam neki, ma reggelre maradt a folytatás.
Közbenső állapot....az első csík tapéta 
És a már majdnem kész állapot. Mivel az ágytakaró cserére szorul (már ki is néztem az újat, de utazni kell érte (IKEA), ezért időlegesen megfordítottam, a sima fehér hátoldala jobban illik ide erre a pár napra :)
Az új ágytakaró két oldalú, sötét-és világosszürke lesz, két sötétszürke díszpárnával. Még a szín miatt akarok hozzá varrni sárga és fehér párnákat is (Dani szerint inkább pirosat....).
A maradék tapétával dekoráltam a dobozkámat is.
Egyenlőre ennyi, a többihez kell a párom segítsége is. (polc illetve kép felfúrása)
A végső állapotot is mutatom :))

5 megjegyzés:

Eri ka írta...

Beám, nagyon de nagyon ügyes vagy!!!!
Egyedül nekilátni nem semmi munka.
Nagyon szép színe lett a falnak. Nálam is nagy kedvenc most a szürke, de egyedül vagyok ezzel. :))

Szeptember végén lesz nálunk is még egy ilyen munka, és erre az évre befejeztük. :)))

Bea írta...

Köszi!!
Eredetileg együtt csináltuk volna, szept. elején, mikor szabin lesz, de nem akartam ezzel az időt rabolni.
Nem is tudta, hogy elkezdtem tegnap, csak ma délután küldtem fotót a végeredményről :)))) Tetszett neki!

A szürke klassz szín, próbáld meggyőzni őket, még ha csak egy kisebb falrészen is. Szerintem sok színnel feldobható!

Ha minden apróság a helyére került, mutatok még képet!

Eri ka írta...

Ezeket a tapétákat láttad már?

http://sved-tapeta.hu/
Fashion poszterek

Nóra írta...

Nagyon jó!! És nagyon vagány vagy, hogy nekiláttál egyedül. Bírom az ilyen csajokat. A férjed is biztos imádja az ilyen meglepetéseket és az álla is leesett, az tuti. Tök jó lett a doboz dekorálás is.

A szürke nekem is kedvencem az idén, minden területen. Az őszi anyagaim is azok, hiába húzzák rá mások a szájukat, hogy "olyan uncsi szürke", pedig nem is, elegáns és szabadon variálható eltérő színekkel, ugye? Csinálj sárga párnákat őszre, adventre pedig pirosakat, ahogy Dani ajánlotta, hm?

Bea írta...

Köszi Nóra! Büszke vagyok magamra :))), hogy nekiálltam egyedül :).
A párnákkal pont ezt terveztem, sárga hétköznapra, piros karácsonyi időszakban :). Már csak el kell készítenem.

Már beszerezted az őszi kollekciód anyagait? Megmutathatnád :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails