2013. augusztus 1., csütörtök

Mini farmernaci

1995-ös őszi-téli bébiburda szabásmintája alapján varrtam meg ezt a mini nadrágot az unokahugomnak :)
Pillanatok alatt kész lett.
Sajnos nem volt több az anyagból, pedig igazán helyes lett volna hozzá egy farmerdzseki is...

Jó pár régi újságot szereztem be annak idején a gyerekek méreteiből: "Bébi burda" (62-92-es méret), azután következtek az "Apróságok divatja" majd pedig egészen 176-os méretig  a "Lányok-fiúk" burda. Nagyon jókat varrtam belőle régen a sajátjaimnak. Most újra előszedhetem :)
Ezeket a Burdákat kincsként őrzöm! 

6 megjegyzés:

Eri ka írta...

Nagyon édi ez a kisnadrág. :) Ha van még maradék belőle, akkor egy kis inget tudsz még vele díszíteni. :) De ez csak egy ötlet volt tőlem. :)))

Jól tetted, hogy a régi Burdákat eltetted annak idején. Nagy kincsek ezek a mostani időkben. Az utóbbi években már nemigazán lehet varrni belőlük értelemszerűen. Nem is tudom, hogy a hobby varrónők, vagy a kezdők, hogy boldogulnak a leírásokkal.
Viszont a Lányok-fiúk Burda ez újdonság a számomra.

Eri ka írta...

Beám írtam ide egy kommentet, és most nem tudom hova lett! :)

Eri ka írta...

Ezek szerint elszállt. :((

Nagyon aranyos lett a kisnadrág.
Ha maradt még belőle anyagod, akkor feltudnád használni díszítésként egy kis inghez. De ez csak az én ötletem. :)

Nagyon jól tetted, hogy elraktad a régebbi Burdákat. Nagyon nagy kincsek most ezek.
A mostani Burdákból már egy pár éve nem lehet értelmezni a leírásokat. Nem is tudom a kezdők, hogy tudnak belőle varrni a szöveg alapján.
A Lányok- Fiúk c.Burda nagyon új a számomra. Nem is hallottam róla. :(

Bea írta...

Köszi Erikám! :) Összedolgozni, díszíteni nem mernék vele, olyan levet engedett....hímes tojást festhettem volna vele :). De ötletnek nem rossz!

Igen, a régi Burdák leírása sokkal jobb, én azokból tanultam meg varrni...ezekből már nem lehetne...

3 "méret" gyerekburda jelent meg akkoriban, a Lányok-fiúk volt a legnagyobb, pár évvel ezelőtt még használtam a gyerekeknél:), talán 140-146-os mérettől felfelé voltak benne ruhák (a pincében vannak...most már/még nem kell)
De tényleg nagy kincs mindegyik!

Eri ka írta...

Előkerült a kommentem. :))

Bea írta...

Tegnap, mikor a blogot alakítottam át, megtaláltam a spam üzenetek között...és visszahelyeztem ide :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails