2013. szeptember 20., péntek

Beköszöntött az ősz

Vele  együtt a hideg idő is....
Barátnőm kisfiának egy kétrészes plüss ruhát varrtam a hideg ellen.
Nagyon szép zöld és szürke anyagot sikerült hozzá beszereznem és ismét elővettem a régi bébi burdáimat a szabásmintához.
Kifektetve a ruha :)
Barátnőmnek is szüksége volt egy szabadidő ruhára, fekete pamutot választott hozzá , de egy kevés türkizkékkel vidámabbá tettem.
A nyakmegoldás mintáját a pinterest-en láttam meg, nagyjából sikerült is kivitelezni.
A nadrágot nem fotóztam le, sima egyenes szárú, gumis derekú hagyományos szabadidőnadrág lett.
Már készül a következő szett, szintén a barátnőmnek, szövetnadrág és egy pamut felsőrész. 
Kellemes hétvégét mindenkinek!

2 megjegyzés:

merrejartunk írta...

pörögsz megint :)
jól néznek ki az új művek :) (is)
tetszik a letisztított "arculat" :)

Eri ka írta...

ÉS milyen jól áll a csöppségnek!!
Az anyuka felsője is jó lett!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails