2013. szeptember 26., csütörtök

Őszi kabát gyapjúból

Ez a burda modell nagyon megtetszett, mikor először megláttam...aztán persze elfelejtődött a hónapok során.
Mikor nyáron a kánikula kellős közepén az anyagos kosarakban kutakodtam, akkor akadt a kezembe ez a gyapjúszövet. Évekkel ezelőtt vásároltam, nadrágnak...aztán rájöttem, hogy a nadrág nagyon bökne, úgyhogy csak rakosgattam tovább az anyagdarabot. 
Viszont ekkor gondoltam újra a kiskabátra.
Az anyagom  nagyon kevés volt (a megadotthoz mennyiséghez képest), ám ekkor eszembe jutott, hogy Nóránál láttam készen és mivel neki is sikerült kevés anyagból kihozni, ezért nem is vártam tovább, még a hőségben elkezdtem megvarrni.
Ma végre befejeztem, már csak az ujja és alja passzé volt hátra, de most már hordható lesz az időjárás miatt is.
Nagyon klassz beütős gombot kaptam hozzá.
Apró mintás kékes-zöld árnyalatú béléssel készítettem.
Az ujja passzé feltűrve is mutatós.

3 megjegyzés:

Eri ka írta...

Régóta kacérkodok ezzel a fazonnal én is. :)
Csinos lett nagyon és tetszik a kabátanyag is. :)

Nóra írta...

Szuper! A héten épp ezt a kabátomat vettem fel színházba is. :-) Ez a neki való időjárás.

merrejartunk írta...

Ez is tök jó :)! Simán élhetnél ebből szerintem, annyi jót csinálsz!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails