2013. november 4., hétfő

Buklé és műbőr

Szeretek kabátot varrni. Szükségem is volt kabátra, főleg valamilyen vastagabbra.
A buklé szövetbe véletlenül botlottam bele, nagyon ritkán járok abba a boltba, ahol ezt megláttam. Ezután pedig rögtön jött a műbőrrel kombinált kabát ötlete. 
Szerencsére sikerült vastagabb műbőrt is beszerezni, na és persze a bőrrel bevont gombokat is! :)
A kabát szabásmintája La Mia Boutique-ban található. Vikinek 3 éve varrtam ezt a fazont, azóta is imádja és hordja, lassan már szét is "szaggatja" :). Arra emlékeztem, hogy nagyon profi a szabásminta, minden tökéletesen illeszkedik, a bevágott zseb megoldása a legjobb, amivel találkoztam. Ezért maradtam ennél a fazonnál, annyi módosítással, hogy a sajátomhoz nincs öv. (elvileg kiszabtam, még esetleg el is készíthetem hozzá, ha akarom).
A kabát bélése sötétpiros nyomott mintás bélésanyag, amit kesztyűvatelinnel tettem melegebbé.
Az ujja aljára egy passzé is került, így szorosabbá téve az ujj bőségét, kevésbé fúj alá a szél :)
Bevágott zseb került rá.
Nagyon tetszik a végeredmény! Csinos és sportos is egyben.

4 megjegyzés:

Nóra írta...

Tényleg jó, és milyen finom meleg lesz benne! Jöhet eső és szél is.

Bea írta...

Köszi Nóra! Remélem bírja majd a hideget :)

Eri ka írta...

Ez jól néz ki!! Jó választás volt ez a párosítás!

Bea írta...

Köszi Erika! Képzeld, még az apukám is azt mondta, hogy hűha...ez igazán klassz!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails