2013. november 29., péntek

Királykék military kabát

Ezúttal Vikinek. 
Már tavasz óta mondogatja, hogy szeretne egy military stílusú kabátot, csak nem igazán tudtunk dönteni a kabát vastagságát és fazonját illetően.
A szövetet megvettük, ezzel a királykékkel szemezett egy ideje, de fazon még mindig nem volt.
Aztán véletlenül kezembe került egy 2012-es burda (egy felsőt varrtam belőle), reggeli kávézás közben átlapoztam és megtaláltam a Fazont :)
Váll-lapok is kerültek a kabátra, valamint állógallérral készült.
Begombolva, zsebfedős zsebekkel.
Gombok közelről (csak itthon vettem észre a gomb feliratát....csak a méretét és a színét néztem :))
Kigombolva
Bélése halványszürke, rózsaszín árnyalatú mintával.

2 megjegyzés:

Ida13 írta...

Hát nekem nem sikerül sajna ilyen jól a bélés sosem. :(

Nagyon csodálom a tieid.

Nóra írta...

Nekem tényleg régóta kedvencem ez a fazon, csak mindig megkapom, hogy van egy csomó kabátom. :-( Szeretni fogja Viki, mindenki meg fogja benne bámulni, az tuti.
Csodás a bélése is! A gombok feliratát én azonnal kiszúrtam, tyűha! :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails