2013. november 24., vasárnap

Kötött ruha

Az anyagot megszeretni egy pillanat műve volt, aztán megfogtam és a puhasága is elvarázsolt, igazán pihe-puha, kellemes tapintású és télies összhatású anyag.
A fazon a novemberi burda egyik "kis feketéjének" mintája alapján készült, csak a nyakkivágást módosítottam, nem tetszett magamon a zárt kivágás.
És...eredetileg nem terveztem bele a fekete betétet, de a próba során túlságosan is sok volt a minta, ezért elvágtam derékrészen és fekete vastag pamuttal pótoltam :)
A két itthoni "meós" szerint is sokkal jobb így :)
Simán lehet hordani alkalmibb jelleggel is és akár hétköznapokon is.
Felüdülés volt egy ilyen egyszerű ruhát varrni a sok-sok nehéz kabát után.

1 megjegyzés:

Eri ka írta...

Juj de jó!!! Irigykedő szmájli helye! :))

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails