2013. november 14., csütörtök

Téli kabát Neki :)


Férjemnek varrtam ezt a szövetkabátot. Az alapmodell : burda 2008/10/135. Kicsi változtatással készült.
Sötétszürke szövet, vékony vatelin és bélésselyem, ami a rétegeket illeti.
Így igazán kellemes meleg kabát lesz.
A fazon alapvetően inkább sportos, rövid, csípőig érő, nem hagyományos gallérmegoldással.
Kényelmes lesz akár autóban is.
A nyakkivágás enyhébb időre :)
Az egyik változtatás az ujja alján lévő pánt megoldása, most a  hagyományos változat mellett döntöttem.
Világos szürke bélést használtam, hogy ne legyen nagyon sötét.
Belső zseb megoldása. (Nóránál láttam hasonló megoldást, köszi! :))

Daninak is készül egy kabát, a szabásminta marad, csak ott a sportosabb variáció készül majd (tűzések stb.)

2 megjegyzés:

Bozzay Cecília írta...

Itt látva még jobban oda vagyok érte, meg vissza!

Eri ka írta...

Nagyon jó lett!! Tetszik a fazonja és a színe is!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails