2013. december 6., péntek

Kabát újratöltve

Ezt a fazont már pár éve megvarrtam magamnak (lásd itt ). Nagyon szerettem, tényleg kényelmes, rohangálós kabátfazon, ráadásul a bővebb ujjú felsők kényelmesen elférnek alatta.
De a kabát kinőtt engem :), elajándékoztam és el is felejtettem. 
Aztán egy blogon megláttam és akkor eldöntöttem, hogy ismétlem önmagam és elkészítem újra, kisebb méretben.
Az ötletet tett követte, találtam majdnem ugyanolyan színű szövetet, és már csak az idő volt az ellenségem, de legyőztem :)
Az előző kabátomhoz képest különbség az, hogy a leírással egyezően rejtett gombolást készítettem rá, az ujjára is rákerült egy plusz gomb, hogy még szorosabbra tudjam zárni, valamint tettem rá fix övtartót, mert az előzőn nem volt.
Már csak az akasztó hiányzik :)
Háta közelebbről.
Ez a kabát is magában mintás bélést kapott, halvány krémszínben.
Az eredeti modell: burda 2010/08. számból van.

2 megjegyzés:

Eri ka írta...

Ezért volt ismerős akkor ez a kabát. :)
Még mindig nagyon tetszik! Nagyon szép a színe is!

Dóra Kiss írta...

Szia, nagyon szép a kabát, esetleg nem vállalnád egy hasonló megvarrását (nem igaán lehet olyan szabású kabátot találni, ami alatt elférnek a denevérek pulcsik), ha igen, írj légyszi,
köszi
blackrabbit6@gmail.com

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails