2014. január 29., szerda

Próbababák





Forrás: www.pinterest.com

8 megjegyzés:

Nóra írta...

Jaj, nagyon jók! Épp tegnap gondolkodtam azon, hogy valami mintás anyaggal húzzam át a jelenlegit?

Nóra írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Bea írta...

Köszi, tegnap találtam ezekre a pinterest-en....szebbnél szebbek vannak. Már én is gondolkoztam rajta, hogy áthúzom az enyémet:)
Előbb vagy utóbb :)

Szabó Béláné írta...

Gyujtsatok már világot a fejembe, hogy hol lehet szert tenni egy próba babára????

Eri ka írta...

Nagyon egyfelé gondolkodunk. :)
Napok óta én is azon töprengek, hogy hol tudnék mintás passzét venni, amit rátudnék húzni a babára. Legalábbis én ilyen anyagra gondoltam, mert nem kellene varrni.
Viszont ezek a babák nekem is nagyon tetszenek. De az áruk, hogy is mondjam... nem olcsó termékek.

Bea írta...

:) És ha nem passzét vennél? Mert mintásban kapni...hát nem tudom, nem lesz egyszerű. Viszont sima pamutdzsörzé, vagy erre még a hagyományosabb dzsörzé is megfelelne, ami elasztikus. Az enyémnek van egy "huzata", ami hátul cipzáros, annak alapján tudnék rá varrni egyet. Csak tényleg valami jó anyag kellene hozzá.
Na igen, az áruk...

Eri ka írta...

Azért gondoltam a passzét, mert nem csúszik, rátapadna a babára. De lehet, hogy a pamutdzsörzé is megállna a babán.
Egyelőre ez a terv is a "nemsürgős" listámon szerepel. :))

Bea írta...

Igen, akkor a pamut jobb :). Nálam is a nemsűrgős listán van...vagy ha egyszer mégis azonnal át akarom alakítani :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails