2014. február 12., szerda

Szabadidő nadrág

Dani akart egy szűkebb szárú melegítő nadrágot. Tegnap sikerült venni anyagot, ráadásul a vágyott szürke divatszínben. 
Azért, hogy ne legyen minden olyan kerek, ramfli anyagot sajnos csak sötétszürkében kaptunk hozzá. 
Először csak a szárak aljára és a derékrészre akartam ramflit varrni, de - a sötétebb árnyalat miatt - a svédzseb szegését is ezzel oldottam meg.
Azt hiszem így eléggé feldobja a sötétebb árnyalat.
A derékrészben széles gumi és egy dekorációnak szánt zsinór is található. 

3 megjegyzés:

Eri ka írta...

Nagyon klassz lett!!
És így kétféle szürkével szerintem sokkal jobb. Biztos tetszik Daninak is.

Szabó Béláné írta...

hahó! rozsdásak a varrógépek? mindig a Te munkáiddal lelkesitettem magam és próbáltam legyőzni a lustaságomat!

Beáta Tüzes írta...

Fiúnak tökéletes! Jól szabsz, varrsz!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails