2014. május 21., szerda

Maradékból

Ez az anyag is a kosaramban volt egészen a mai napig. Egy régebben varrt ruha maradéka, pamutszatén, de nem túl fényes. Akkora darab volt, hogy Vikinek egy sortot tudtam varrni belőle.
A képen látható burdában található a szabásminta, csinos fazon, bővebb szárral, hajtókával az elején 3-3 csípéssel és zsebbel.
Nagyon jól illik hozzá a délelőtt varrt flitteres top - igaz, úgy eléggé "bulis" viselet. Egyszerűbb pólókkal, topokkal hétköznap is hordható.
Feketéből és fehérből is el tudnám képzelni....

3 megjegyzés:

Eri ka írta...

Juj de jó ez is!!

Szerintem én is ezt a fazont készítettem el, csak egy másik lapszámból. :)

http://erikamunkai.blogspot.hu/2013/07/bo-szaru-sort.html

Eri ka írta...

Juj de jó ez is!!

Szerintem én is ezt a fazont készítettem el, csak egy másik lapszámból. :)

http://erikamunkai.blogspot.hu/2013/07/bo-szaru-sort.html

Bea írta...

:) Tényleg ezt varrtad meg, megnéztem. Csinos fazon!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails