2014. május 20., kedd

Önző nap :)

Ma csak magamnak varrtam (eddig). Hétvégén vásároltam ezeket az anyagokat. Már régóta vágytam egy klassz virágmintás szoknyára, most sikerült találnom nekem tetsző anyagot hozzá. 
Elasztikus pamutvászon.
Persze muszáj volt egy színben harmonizáló kék pólóanyagot is beszerezni hozzá.
A felső fazonját egy barátnőmnek varrtam már régebben, egy régi póló alapján, így készült ez is.
Választottam még egy szépséges hófehér pólóanyagot is, ebből a szokásos vízesés-nyakú pólót szabtam ki, az oldalát gumival ráncoltam be.
Jól kihasználható felsőt kaptam :)
Természetesen illik a szoknyához is!
A szoknya közelebbről. Derékpánt nélkül készült, külön szabott pánttal kistirceltem a derekát, valamint egy nagyon vékony, elasztikus bélést is kapott. (talán így kevésbé gyűrődik....)

Update:
Mégsem teljesen önző nap ez a mai :). Vikinek varrtam gyorsan egy szoknyát. Már jó ideje kinézte egy butikban (horror áron), vettünk is hozzá anyagot még akkor....és ma este kész is lett.
8 részből szabtam elasztikus csipkéből. A  bélése pamutdzsörzé, a gumis derékpántot külön varrtam rá.
Fekete, fehér egyszerű felsőkkel tudja hordani.

7 megjegyzés:

Nóra írta...

Jaj, az a rózsás szoknyaanyag imádnivaló!

Bea írta...

Ugye milyen szép?!:) Volt rózsaszínes árnyalatban is, de ez szebb :)

merrejartunk írta...

nagyon jók, a stircelt pánt szuper részlet, én is nagyon bírnám. Ti vagytok a legjobban öltözött lányok.

Bea írta...

:) Köszi Edit! :)

Eri ka írta...

Nagyon csinos párosítások!
Meseszép mintája van a kék virágmintás anyagnak.

Bea írta...

Köszi Erika!
Nekem is nagyon tetszik.

Anita Ferencziné Sz. írta...

Szia!Nagyon szép a kék blúz és a szoknya együtt!
A blúzt már én is elkészítettem, de már nem tudom, hogy melyik Burdában van, segítenél, hogy melyik év/hó

Köszönöm: szhelyanita

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails