2014. június 13., péntek

Nadrágok


 
A héten a hőség ellenére is varrtam. 
Ez a nagyon halvány rózsaszínű (hússzín?) pamutvászon nadrág már jó pár hete várt a befejezésre, ma sikerült. Már csak a derékpánt  és a felhajtás volt hátra.
Élrevasalt, az eleje élét le is tűztem, varrtam rá övbújtatókat is és nadrágkapoccsal záródik.
Eléggé gyűrődik sajnos....de hát pamut....
Szintén saját magamnak varrtam egy szürke szabadidő nadrágot is. Svédzsebbel, gumis derékkal készült, egyenes szára van, amit csak simán felhajtottam.
Kicsit kiemeli a türkiz pamutanyag, amivel a zsebpántot és a gumiházat készítettem.
Ugyan a kánikula miatt most nincs rá nagy szükségem, de most kaptam ezt a jó szürke színű pamutot.
A maradék anyagból (nem igazán maradék, mert direkt annyit vettem, hogy erre is elég legyen) készült Daninak egy rövidnadrág.
Tavaly már varrtam neki egy hasonlót, azt is imádja, ami meg is látszik rajta....
Kis különbség van a zseb kialakításában, de a lényege ugyanaz.
A dereka széles, 3 sor gumival és megkötővel.
Az alját felhajtás után pedig itt is felvágtam, hogy "pöndörödjön".

Két felsőt is varrtam a héten, egy ugyanilyen fehéret valamint ezzel a fazonnal egy másikat is, ami az előző postban mutatott félvállas felsőm anyagából van.

1 megjegyzés:

Eri ka írta...

Szorgosan dolgozgatsz! :)
Tetszenek a nadrágok. Jók a színek is.
A szabadidő nadrág is jól mutat ezzel a passzéval. Ügyes vagy!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails