2014. július 14., hétfő

Nyári ruhatár


Sógornőmnek varrtam a múlt héten pár ruhadarabot. Először is ezt a laza nyári ruhát, ejtett vállal, hátul picit hosszabb szoknyával, gumis derékrésszel. Az anyaga pamutdzsörzé, már méteráru formájában is jól nézett ki a minta, de igazán ez az egyszerű fazon mutatja meg az anyag szépségét.

Azután fekete pamutdzsörzéből készült ez a "nemszétnyílósátkötős" felső, a jól bevált burda szabásminta alapján. A fekete anyagból maradt még annyi, hogy egy sima csónak-nyakkivágású ujjatlan pólót tudtam még készíteni.
Varrtam egy hosszú ruhát is Neki, trikó fazonú felsőrésszel, mell alatt egy pánt hozza testközelbe,  majd pedig egy kicsit ráncolva a szoknyarész. Csinos, kényelmes ruha lett.
 
Na persze a pici lányka sem maradhatott új ruha nélkül. Ezt a tündéri mintás pamutot választottuk neki. Egyszerű fazonú kis ruha lett belőle, ősszel is hordható egy hosszú ujjú pólóval, bodyval.

3 megjegyzés:

Nóra írta...

Már megint jó sokat "termeltél". :-)
Nekem főleg a hosszú ruha tetszik, meg a kicsi lánykáé is nagyon!

Bea írta...

Csak egy hétig voltak itthon :(, szóval sietni kellett :)

merrejartunk írta...

Mégegyszer nagyon köszi! Nagyon jól jöttek és valamelyik mindig rajtam volt, leszámítva Annáét ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails