2014. szeptember 18., csütörtök

Kötés

Vikinek kötöttem ezt a színes pulcsit 3 nap alatt. :)
Régen nagyon sokat (és gyorsan) kötöttem, aztán jött a varrás, kevésbé maradt energiám a kötésre, ami azért valljuk be lassabb folyamat :)
Most, hogy ennyire sok szépséges fonalat lehet kapni, újra elcsábultam.
Egy újságban találtam ezt a fazon, még a színe is nagyon hasonló volt. Vikinek rögtön megtetszett, így hát - mivel a fonal ráadásul most jelent meg, ezért az ára is igen kedvező volt - megkötöttem neki.
Laza garbónyakkal készült, darázskötéssel (ha jól rémlik a minta neve, mert az újságban nem volt jó a leírás, kb. 1 napom elment a neten keresgélésre, mire rátaláltam a  jó leírásra )

A fonal gyapjú és akril keverék, nagyon puha, nem szúrós a végeredmény.

5 megjegyzés:

aarkus írta...

Hű, de klassz lett - és 3 nap alatt?! Fantasztikus. Milyen fonal egyébként?

Bea írta...

Köszi!
Himalaya Padisah, Gombolyda fonalboltból, Győrből. De neten is rendelhető.

merrejartunk írta...

figyelemfelkeltő darab, ütős :)

Heike írta...

Wunderschön!
Liebe Grüße von Heike

merrejartunk írta...

Ennek még mindig gyönyörűek a színei.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails