2014. október 1., szerda

Zöld és fekete

Hétvégén egy üzlet kirakatában láttam egy hasonló blúzt, megtetszett, vettem hozzá anyagot és elkészítettem magamnak. A burda 2013/11/130-as modellje volt a segítségemre ebben.

Az első kép vakuval készült, a második nem, inkább ez a színhelyes....
Ennél a fazonnál is látszik, hogy szeretem a különlegesebb ujja-megoldásokat. :)
A nyakkivágás egy kisebb gombbal záródik, a szegést elasztikus muszlinnal készítettem a nyak-és ujja kivágáson is.
Itt látszik az ujja közelebbről. Extra :)

5 megjegyzés:

Eri Ka írta...

Nagyon csini lett!
Egyre több helyen látom, hogy a blúz elejét széles csipkével díszítik. :)

aryh884 aryh884 írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.
Holdfény írta...

Hol tudok kapcsolatban lépni veled? Köszönöm

Bea írta...

Talán itt.....

Holdfény írta...

Szeretném elkérni az egyik szabas mintát ha lehet. Lehetséges lenne? Köszi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails