2017. február 3., péntek

Itt vagyok :)

Nagyon-nagyon régen írtam ide a blogra.....annyi minden történt velem/velünk azóta, hogy le sem tudnám írni.
Ezért inkább belevágok a közepébe.
Eddig is varrtam folyamatosan, szóval az nem maradt el.
Ez a legfrissebb varrományom, egy kabát magamnak. 
Nem egészen egy hét alatt készültem el vele, többek közt azért, mert egy e-book-ot kaptam a szülinapomra és inkább olvastam :)))
A kabát anyaga buklé, gyapjú tartalommal. Egy régi burdában találtam meg a megfelelő szabásmintát (2006/11).
A hossza kb. térdig ér.
Mivel gyapjú is van a szövetben ezért plusz melegítő közbélést most nem tettem bele, csak simán selyembéléssel béleltem ki.




Mindenképp szerettem volna hozzá egy levehető szőrmegallért. Egy régi kabátomról lebontottam a meglévőt, de az kicsit rövidnek bizonyult ehhez a fazonhoz (és kicsit világosnak is). Ekkor futottam bele a H&M-ben egy szőrme sálba, akciós áron! Pihe-puha műszőrme, elég széles és elég hosszú is volt, ezért ezt vettem meg hozzá. Kisebb harc árán sikerült is visszaszerezni Vikitől, aki szívesen hordta volna sálként :)


Tegnap pedig teljesen készre varrtam a kabátot. 
A gombok kókuszból vannak (régi, itthoni készlet),ezek dekorációk inkább, mivel a kabát patenttal záródik. Nem akartam, hogy a buklé lazább szövése miatt esetleg rojtolódjon a gomblyuk a használat során.
A levehető gallér gombokkal rögzíthető a kabáton.




2 megjegyzés:

شركة ضي الرحمن írta...

شركة تسليك مجارى بالدمام





شركة تسليك مجارى بالقطيف




شركة تسليك مجارى براس تنورة


شركة مكافحة النمل الابيض بالقصيم
شركة نقل اثاث بالدمام

Marianna írta...

Szia Bea! Nagyon örülök, hogy ismét olvashatlak. Ugyan az én blogom már rég nincs meg, de a varráshoz közelebb kerültem. Vén fejjel sikerült elvégezni a női szabó szakot idén, innentől határ a csillagos ég. A kabátod pedig nagyon tetszik.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails