2017. március 15., szerda

Türkiz-fehér

Ezt a türkizkék mintás anyagot pár éve vettem Budapesten a Máthé Textilben. 60 cm-t kértem de sajnos az leszabott anyag 55-58cm között mozgott....Így aztán csak egy kombinált felsőrészt tudtam készíteni belőle.
A szabásminta burda modell, már varrtam magamnak ezt a fazont kétszer is. Sőt, igazából amikor az egyik ilyen fazonú pólómat vasaltam, akkor villant be, hogy talán ez a modell kijönne az anyagból fehérrel kombinálva. Hát, ha neccesen is de elég lett.
Miután a szabásminta már meg volt, gyorsan kiszabtam és elég hamar el is készültem vele.

Ehhez azért megjegyezném, hogy itt  Ausztriában még nem kaptam ennyire kicentizett anyagot, mindig többet kapok inkább, de kevesebbet soha. Sőt, a múlt héten rendeltem a buttinette.at -ról anyagokat, mindegyik több volt kb. 10 cm-rel, mint a megrendelt mennyiség. Úgy érzem, hogy itt fontosabb a vevő megtartása....

1 megjegyzés:

Eri Ka írta...

Tessék mondani, ez melyik fazon? :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails